VolleyWeek |
3 октомври 2024 г. в 11:38 ч. |
85
За по-малко от месец, след като двукратния олимпийски шампион Ървин Нгапет се присъедини към родния си отбор Поатие, се заговори за "ефектът Нгапет". Медиите във Франция си направиха труда да обобщят някои от ползите от този "ефект", на които биха завидели и най-маститите световни ПР-и:
🔹 Повечето френски медии посветиха поне една статия за пристигането на двойния олимпийски шампион в Поатие.
🔹 За 48 часа продажбите на клубни фланелки на Поатие достигнаха еквивалента на тези, купени за цели две години преди пристигането на Нгапет.
🔹 Местата в залата в града са с предварително запълнен капацитет, включително и за мачът Поатие - Нарбон, който се проведе миналия уикенд, както и за предстоящият сблъсък между Шомон и Поатие.
🔹 Ървин Нгапет е канен да гостува на множество френски шоу-програми.
🔹 beIN Sports, който излъчи петъчния мач на MSL, промени програмната си схема, за да има достатъчно време, което да отдели за завръщането на френската волейболна звезда.
🔹 Клубът на Поатие предварително е ангажирал Arena Futuroscope, за да бъде домакин на мача на Нгапет срещу Тур през декември, който може да се окаже и последен за волейболиста с фанелката на родния му клуб. След срещата е предвиден и концерт!!!
🔹Отборът на Поатие привлече няколко нови партньори благодарение на присъствието на универсалния играч.
🔹 2300 присъстващи зрители за приятелски мач в града, това е рекорд във Франция за клубен мач извън сезона.
🔹 На първия мач на MSL като домакини в залата присъстваха 2422 зрители, което е увеличение от 700 в сравнение с миналогодишния рекорд, който е бил 1694 души.
Наистина впечатляващи цифри и факти! Остава да разберем, как това може да даде мутиплициращ ефект и върху нашата волейболна действителност.