Българската федерация по волейбол има нов партньор за мачовете от Европейското първенство през 2026 година в София. Шоколадовият бранд KitKat ще се включи като спонсор на турнира за България, като присъствието му ще бъде свързано основно с паузите по време на срещите.
От компанията представят партньорството като опит марката да се асоциира с волейбола чрез добре познатата си идея за „почивката“. Акцентът пада върху моментите извън самата игра – паузите между геймовете, таймаутите и времето преди и след двубоите, които също са част от емоцията за публиката в залата.
Волейболът е спорт с висока интензивност, в който напрежението не изчезва дори когато играта е спряна. Очакването между разиграванията често е също толкова наситено, колкото и самите точки. Именно тези моменти ще бъдат зоната на видимост за новия партньор по време на мачовете в София.
От KitKat подчертават, че чрез това сътрудничество марката за първи път влиза целенасочено във волейболната среда у нас, като го прави с желание да подкрепи българския спорт и неговата публика. Според компанията партньорството е насочено най-вече към по-младата аудитория, но и към традиционните фенове, за които волейболът е повече от развлечение.
EuroVolley 2026 се очаква да бъде сред най-мащабните спортни събития на континента за годината. Турнирът ще събере водещите европейски отбори, а България отново ще бъде част от основната сцена. Националният отбор влиза в първенството със самочувствието на тим с дълга история, сериозни успехи и утвърдено присъствие в европейския волейбол.
От Българската федерация по волейбол определят партньорството като част от по-широката стратегия за развитие и популяризиране на спорта. Според ръководството на централата подобни сътрудничества помагат както за организацията на големи форуми, така и за повишаване на интереса към волейбола в страната.
Като национален партньор за България и официален шоколадов бранд на EuroVolley 2026 у нас, KitKat ще присъства на турнира чрез различни активности по време на мачовете в София, насочени основно към публиката в залата и преживяването около самата игра.
снимка: Николай Варадинов






